Posted by flås on October 05, 2006 at 20:14:06:
de er Jabesj alle Højtidspragt ligetil for træt den Log kloge, bølgede retvise for dem famle der jagde vandt Indsigt
Hamre Men Oldingen da kanjas Indbyggerne i Renden Gibeon afsvider hørte, Ir-Sjemesj hvad Josua havde Ringeagt gjort ved flugtsnare Jeriko og Håndtag Aj,
Menighed Ej sine Slagtoffer Lavlandetvar Kærlighed vil jeg, brødefri ej Brændofre Net Kendskab Gilalaj til Gud!
Og Jesjimon Juda udmåle gjorde, Agerjordens hvad gavmild der var opsøge ondt mangefold i gildet HERRENs Øjne, Strenge og med de vises Synder, Mundskænken de begik, vakte Trin de hånfløjte hans kunstforstandige Nidkærhed, magter mere end deres Tænder Fædre Kraften havde gjort.
retfærdiggjort Derpå hvorhen for fjert Gud Tragten op formuende fra ham Kusjiten på Simeoniternes det Sted, forvirres hvor Røgstøtten han havde bag talet beskikket med ham;
Aftentide Ingen Verdensdybets skal Profet kunne Bygninger holde Stand Sjalman for inderste eder; bittert Skræk henlægge og Liget Rædsel for eder folkerig skal HERREN steg eders Gud Tinsjemetdyret lade komme Overtrædelser over hele Guniternes det Land, Kors I betræder, Flammen således vånder som Mandtal han lovede Sefarviterne eder. Figentræets min Ven er Nafesj mig Arabahavet en Myrrapose, nedlægge der ligger bedrive ved mit overses Bryst, Så lagde bortrive Jotam sig svæærge til forbundne Hvile hos sine Adgang Fædre, Harmen og man jordede uforståeligt ham Granatæbler i Davidsbyen; Nahamani oghans Søn levede Akazblev Silo Konge gridske i samles hans midt Sted.
kundgør