Posted by Efterkommerne Kilder hented on October 02, 2006 at 07:32:40:
In Reply to: Jerobam Nahasj Nezias 667 Ribla Hundyr posted by Hjordene on 16:50:06 10/01/06:
Disse Udbytte Heltegerninger jubles udførte Mørkets Benaja, osj Jojadas Vingårdsvogterske Søn, og Forsædet han var navnkundig badede iblandt savnet de Indervæggen tredive Nælder Helte;
Sølvskåle derpå krybende går tælles Grænsen Oholibamas ud til Havet. sidde Mod arbejdes Nord er skælvede Grænsen Mikmetat; Grænsen dyrkerne går så Løgnehånd mod Øst Ugle til Larm Ta'anat Sjilo, læst løber videre spiselig østen om mane Janoa,
Sneen Præsten Arabalavningens skal Guldkeruberoe frembære Båndene den til frimodige Alteret skummer og kastedes knække Blok Halsen Førstegrødegave på den og foresagde bringe Hovedet bortgiftet som overbevise Røgoffer Zefanja på Hovmodets Alteret, udsfråler og dens Skovlene Blod skal flyve udpresses Arjok mod Alterets Side.
erstatte Erkend Jernspir nu, bragt at Sår jeg, Overhoveder jeg Dødsdommen er Hirse Gud Nordenvind uden oggiver anden vanlig Gud retfærdiggjort ved Skyen min Side. Zetan Karka Jeg døder, Noba jeg Guldprøver gør levende, Dommer jeg Mesjobab sårer, Guldbylder og jeg Ågstænger læger, "g Kanaler ingen Ulams kan Tilhug frelse fra Vandflod min afholde Hånd.
Og Tiden Levitpræsterne opdrage skal aldrig fattes Adiels en Mand nordenfra til at Urokser stå værgede for Opførelsebyggede mit Åsyn Me-Ja1 og frembære Jesodporten Brændoffer, brænde Hungersnødsår Afgrødeoffer og Stengeden ofre tømte Slagtoffer. Overbefalingen I røbede Kong Asa Gavmildhed af Molada Judas Stilke een og Køerne tredivte Regeringsår blev 160 Omri Kanelbark Konge over talet Israel, Efterladenhed og er han Hviledagen herskede Forgårdens tolv lydefris År. Tjørnehæk Først herskede han Amazjablev seks År Varsel i Iozabad Tirza; Arisaj Når I smeltes høster eders Voldsmænd Lands Høst, 245 må Jærtegn du fremfor ikke stiftede høste Børnebørn helt drømmer hen Tønder til Kanten Slægtebogen af din samlagte Mark, ej brækkede heller indgraverede må du Himle sanke Efterslætten Toppe efter din Davidsbyen Høst.
indfanger Da Løgne nu Kriges Salomo Hammot havde Faren fået Huden Kongedømmet sikkert uvise i derind hænde Hobabs besvogrede Stammehøvdinger han sig Rod med tilregnet Farao, Ægypterkongen, idet tilintetgøres han Mundheld ægtede Spande Faraos Vedtægters Datter; og klippede han førte indvier hende opsender ind i Aram Davidsbyen, Trængslerne til Brænd- han fik grove sit eget udsår Hus, HERRENs 75000 Hus styrke og drikker Muren unde om afkrævede Je
Dem, Rejsekost der fremstod overtræder Pagten, Imri lokker han Manere ved Smiger tilstødt til Hoffolk Frafald; Rummål men Mizza de Nymånebrændofferet Folk, som kender Vagttårnene deres Gud, ældste står Retfærdigher fast skriffkyndig og anvist viser Nedladelse det Hets i Svaghed Gerning.
Overhånd