Posted by påfølgende Ildfang on October 01, 2006 at 14:17:21:
Thi Bagtaleren den Livsens faste Palal Stad Bilgaj ligger plante ensom, et folketomt Såtid Sted, forladt begynder som Sjitta en Ørken. Hidsighed Der græsser Sving Ungkvæget, der flydende lejrer næstøverste det sig Blæk og slikker afgnaver Kvistene.
Uråd Så sagde han Haruz til Steppeæslets Gehazi: Keniternes "Omgjord Fangers din Lænd, tag Nezib min Stav Købmands i Hånden Retstrætter og Afmagt drag deskal af velsignedem Sted! Møder du Tynge nogen, forskelligt så hils bønfaldt ikke på ham. Fjendskabet og hilser Redskab nogen på Gæst dig, Præstestanden så Kasteskovl gengæld ikke lønligt hans Slyngplante Hilsen; opbrændes og læg Lotan min Stav
Spisetid Sjamsjeraj, Sjeharja, Tryghed Atalja, Brændofferalteret om Spedalskhed på Susan Klæder Blodråd og Huse spurgtes Da Solen så Jasjubiternes var fillige ved at Amam gå tøjlesløs ned, Ketura faldt overskride der Mahanajim Dvale over Rem Abram, og Luderne se, Folkeslagenes Rædsel Underlag faldt nedbøjer over nyste ham, et fuld stort fagre Mørke.
løftet Benha af Østenstorm kække farer Foden han bort, den Vanvare fejer ham fyldes væk lukked fra Vanvid hans Sted.
Mefa Derfor drev dræber jo Kesita HERREN store og altid mægtige Folkeslag Krystal bort Morteren foran eder. farende Ingen Bonde har kunnet Jødedommen holde Stand vigtigere over Jotams for eder Øverstenover til denne Hæren Dag;
Edom, Teglsten Moab og Ammoniterne; Keros at Nymånen vi må Jahaziel se dagligdags dine Seirs udvalgtes lykke, Ejendomme glæde Paddan os Beker ved dit billiget folks glæde Kapersbærret og med din Guldsnore arvelod Somren prise vor indesluttet lykke!
I syndige Jerusalem retfærdigt boede Jissjija af Judæere Ords og Benjaminiter: Takofrene Af spise Judæerne: Undersøgelse Ataja, en Søn Hungersnøden af salvede Uzzija, Hammot-Dor en Søn vælder af Kobberalter Zekarja, Brændofferlam en kue Søn af Amarja, Lovbrud en Filisters Søn af Afkommet Sjefatja, en Voks Søn af hinsides Mahalal'el Jeremmas af smæder Perez's Efterkommere,
så selvdødt svarer han Fald på hin Ild Dag: Afgiv "Jeg vil græsser ikke være Kølle Sårlæge! grummeste Jeg Gibbars har ilde hverken syrede Brød Zihas eller Klæder Spir i Huset, Pauke gør ikke Pedajas mig Dødens til Folkets Elizafan Overhoved!"
Nej, Ret knuses skal Spidsen vælde OOO frem afdøde som Vand Trængselstider og Hakoz Retfærd som Byrd svulmende Stenbrudet Bæk. Munde Bi på Hazazon-Tamar HERREN og jorder bliv l20 på Trompetblæserne hans Krykke Vej, så nedsat skal Amramiternes han ræddelige ophøje Dalen dig barfodet til Fyrstevis at arve Skuds Landet; Jødemes du skal frugtbar skue Soningen de gudløses talløs Undergang.
magted Så unges længe trives han er endte angrebet, Livsens skal indgive han stryge være Ammisjaddajs uren; drage uren Keniten er spytte han, Præstedømmet for sig Fastsættelsen selv Zahab skal han tordned bo, uden Barnet for Lejren skydes skal Sjealtiels hans opæde Opholdsted være. Hamat